Prodlouženou záruku poskytuje společnost BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.

Sjednejte si rovnou při nákupu nového spotřebiče pojištění prodloužené záruky a získejte tak jistotu, že nebudete mít zbytečné náklady na opravy navíc.

  • Pokrývá vady spotřebičů.
  • Krytí 1, 2 nebo 3 roky nad rámec zákonné záruky (dle vámi zvolené varianty).
  • Pojišťovna za vás zaplatí a zařídí všechny případné opravy.
  • Více se dozvíte na www.cardif.cz

Mám poškozenou elektroniku nebo domácí spotřebič? 

  • Pokazila se vám doma například pračka hned po skončení zákonné záruky? Využijte naše pojištění prodloužené záruky. 

Jak postupovat při nahlášení škodní události?

  • Budete potřebovat Certifikát, který jste dostali při sjednání pojištění prodloužené záruky k nákupu nové elektroniky nebo domácích spotřebičů.
  • Kontaktujte prosím telefonní číslo, které je na Certifikátu uvedeno (budete potřebovat jedinečné číslo Certifikátu).
  • Pokud Certifikát nemůžete například najít, obraťte se prosím přímo na prodejce, u kterého jste si pojištění sjednali.

K jakým spotřebičům můžete sjednat pojištění prodloužené záruky? 

  • Velké domácí spotřebiče (lednice, mrazáky, sporáky, pračky, sušičky, myčky, vestavné spotřebiče...)
  • Malé domácí spotřebiče (vysavače, kávovary, žehličky...)
  • Televize
  • IT technika a mobilní telefony

Co dělat, když se něco stane?

  • S číslem certifikátu o pojištění zavolejte na linku BNP Paribas Cardif Pojišťovny 234 240 234.
Ozon Elektro na Firmy.cz
Ozon Elektro na Firmy.cz